-
 Archiwum - listopad 2005
-
-
7.11.2005
Disruption! ... Disruption??? 
Disruption to sposób widzenia i myślenia o otaczającej rzeczywistości, który poprzez kwestionowanie  konwencji inspiruje zmianę. To sztuka przekształcania reguł rządzących rynkiem tak, by zamiast nas ograniczać działały na naszą korzyść. 
Disruption obecne jest m.in w polityce i marketingu politycznym. Dla zainteresowanych polecam artykuł w ostatnim numerze Magazynu Brief ... Tekst ten jest jednym z rozdziałów książki Jean-Marie Dru "Disruption Live. Zmiana reguł gry na rynku". Więcej o książce w dziale "Książki, które polecam". Szczerze polecam! To inne spojrzenie na tworzenie wizerunku.
Serdecznie dziękuję Panu Radekowi Kowalik-Miklaszewskiemu z TBWA za udostępnienie książki. 
Artykuł z Brief'u wkrótce na stronie.
-
Wracam jeszcze do minionej kampanii wyborczej. Ciekawostką dla kolekcjonerów będzie zapewne komiks "Polski ZOOmiks", w którym role główne grają polscy 
politycy... występujący jako zwierzęta. Pierwszy zeszyt traktuje właśnie o przedwyborczej rywalizacji.Więcej o komiksie na stronie Wydawnictwa Mandragora
-
Swój komiks wydała podczas kampanii wyborczej także Samoobrona.
-
12.11.2005
Dzisiaj przyspieszenie w dziale "Książki, które polecam", w którym znajdziecie aż trzy nowe pozycje: "Retoryka podręczna" Michała Rusinek i Anety Załazińskiej, "Strategie kampanii wyborczych" Sergiusza Trzeciaka oraz "Wygrać Prezydenta" Wojciecha Reszczyńskiego.
-
30.11.2005
Niecały miesiąc temu pisałem o zjawisku jakim jest "Disruption". Prezentowałam wówczas książkę Jean-Marie Dru "Disruption Live. Zmiana reguł gry na rynku". Dzisiaj zapraszam do działu "Artykuły" gdzie znajdziecie tekst "Disruption w reklamie politycznej". Jest to jeden z rozdziałów w/w książki, który opublikowany został w październikowym numerze Magazynu Brief. Polecam!

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2005 WOLSZTYN