-
 Archiwum - luty 2005
-
-
17.02.2005
Dzisiaj zaległa relacja z konferencji we Wrocławiu - "Blaski i cienie polskiego marketingu politycznego". Miała być relacja bardzo krótka w wyszła... hmmm... sami zobaczcie - tutaj.-

20.02.2005
W ostatnim czasie pojawiło się w prasie wiele ciekawych tekstów związanych z marketingiem politycznym. Wiele z nich dotyczyło kampanii wyborczej na Ukrainie. Szczególnie polecam lekturę artykułów: "USA i Ukraina. Reklama polityczna - nowa odsłona", Dimitri Romanovski, Borys Czyhin; Magazyn BRIEF nr 64/1 oraz "Marketing rewolucyjny", Michał Kacewicz, Newsweek Polska, nr 2/2005.
Poza tym warto przeczytać także artykuły nie związane z ukraińską kampanią. O roli kolorów w polityce przeczytacie w tekście Adama Szostkiewicza "Spory kolorów" - Polityka, nr 1/2005 natomiast o znaczeniu doradców prezydentów w USA dowiecie się z tekstu Tomasza Zalewskiego "Doradcy władcy" - Polityka, nr 4/2005. 
Zapraszam na strony internetowe tych czasopism.
-Dzisiaj także w dziale "Książki, które polecam" w poddziale "Jak to się robi w USA?" kolejnych pięć propozycji książkowych. Aż trzy z nich dotyczą prezydenta Billa Clintona i jego kampanii wyborczych. Zapraszam!


(C) MACIEJ RATAJCZAK 2005 WOLSZTYN