-
 Archiwum - lipiec 2006
-
-
9.07.2006
Czy to już początek samorządowej kampanii wyborczej. W telewizji pojawił się spot mający reklamować osiągnięcia obecnego rządu, a konkretnie jego PiS-owskiej części. W reklamie PiS przedstawia swoje osiągnięcia
Reklama jest także zapowiedzią tworzenia 
Punktów Obsługi Wyborców. Poznajemy także pierwsze hasło, jeszcze przedwyborcze - "Bliżej ludzi".
W związku z nieformalnym startem kampanii wyborczej uruchamiam nowy dział - WYBORY 2006
-
10.07.2006
To już druga aktualizacja w tym... dniu! Chcę polecić Wam stronę internetową Wiesława Gałązki, autora książki "Nie wystarczy być, czyli od zera do lidera" (szukaj w dziale "Książki, które polecam"). Na stronie, pod adresem
www.wizerunekpubliczny.pl znajdziecie m.in. wiele ciekawych artykułów. 
Po emisji nowego spotu PiS-u media wywołały dyskusję na temat wzorowania się polskich producentów politycznych spotów na materiałach rodem z USA. Pytano - czy to plagiat czy nie? Najczęściej odpowiadano, że skoro wzorce amerykańskie są tak dobre to dlaczego z nich nie korzystać? Zresztą czy można coś więcej wymyślić?

10.07.2006
"Normalna Polska" to hasło z którym do wyborów samorządiowych rusza Polskie Stronnictwo Ludowe. WYBORY 2006

11.07.2006

- Liga Polskich Rodzin przygotowując się  do wyborów samorządowych zmieniła swoje oficjalne logo. Nowy graficzny znak partii jest prosty i jak można sądzić ma symbolizować nowoczesność partii. Logo na stronie: www.lpr.org.pl
Moim zdaniem: Nowe logo LPR jest mało oryginalne i przez to mało wyraziste. Symbol jest prosty, nowoczesny ale... no właśnie czy na tym zależy LPR, która raczej kojarzy się z partią tradycji i narodowej demokracji. Jednym słowem logo atrakcyjne dla młodszego elektoratu, nie będzie już tak przemawiać do starszych sympatyków. Pytanie brzmi - których jest więcej? 
-

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2006 WOLSZTYN