-
 Archiwum - luty 2006
-
-
4.02.2006
Minęło sporo czasu od ostatniej aktualizacji.... hmm... ostatnia zmiana na stronie była jeszcze w starym roku. W tym czasie nazbierałem się sporo materiału, który teraz systematycznie (mam nadzieję) trafi na stronę. Na początek aktualizacja istniejących działów... już teraz zapraszam na zaktualizowaną stronę "Filmy".
-
19.02.2006
Podczas ostatniej kampanii wyborczej sondaże polityczne odegrały ważną rolę. To w oparciu o nie konstruowano przekazy kierowane do wyborców. Powyborcze weryfikacja sondażowych wyników niw wypadła jednak najlepiej. Dlaczego? Czy sondaże kłamią? O tym w tekście Tomasza Kamyka "Sondaże polityczne - Prawda czy fałsz?" opublikowany w grudniowym numerze Magazynu Brief. Zapraszam do działu "Artykuły".
-
22.02.2006
Przez dwa miesiące na stronie nie prezentowałem żadnych nowych wydawnictw. Teraz postaram się to nadrobić, tym bardziej, że w ostatnim czasie ukazało się wiele ciekawych książek i opracowań.
Na początek polecam pracę zbiorową pod redakcją Marka Jezińskiego z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu "Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu". 
Szerzej na temat książki w dziale "Książki, które polecam".
Książkę kupić można w Wydawnictwie Adam Marszałek. Polecam!
W piątek kolejna pozycja książkowa. Zapraszam!
-
24.02.2006
Na dzisiaj zapowiedziałem prezentację kolejnej książki. Niestety zaprezentuję ją dopiero jutro. Przepraszam i zapraszam!
-
25.02.2006
Marketing polityczny to nie tylko kampanie wyborcze ale także, a może nawet przede wszystkim komunikacja polityczna, która trwać powinna nieustannie... ale czy trwa?
Na czy polega dowiedzieć się możemy z książki Stanisława Michalczyka "Komunikacja polityczna. Teoretyczne aspekty procesu". Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Naukowego "Śląska".
Zapraszam do działu "Książki, które polecam"

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2006 WOLSZTYN