-
 Archiwum - sierpień 2006
-
-
3.08.2006
Dziś proponuje bardzo ciekawy artykuł na temat finansów kampani wyborczej. Wielu z Was często w listach pyta ile kosztuje kampania. Odpowiedź że DUŻO nikogo nie zadawala, więc polecam tekst Siergieja Greczuszkina i Aleksandry Majdy z Rzeczpospolitej "Płyna miliony złotych od partii". Tekst znajdziecie w dziale WYBORY 2006.
Oczywiście nie można podanych w tekście liczb przenosić na mniejsze kampanie lokalne..., ale ani w przypadku wyborów do Sejmu, ani też wyborów do rady gminy nie można oszczędzać. 
-

5.08.2006
Przedwyborczej ofensywy ciąg dalszy. W dziale WYBORY 2006 kolejne materiały - tym razem są to billboardy PiS-u i PSL-u. W telewizji pojawił się także nowy spot PiS-u "Obywatel IV Rzeczypospolitej". Wkrótce znajdziecie go na tej stronie.

Z działu "Artykuły" zniknął ośmioczęściowy cykl "Jak wybrać wybory?" autorstwa Wojciecha Szalkiewicza. Bez obaw jednak - teksty wrócą po wakacjach z zaktualizowaną treścią. Właśnie wówczas pojawią się dwie nowe i bardzo ciekawe książki Wojciecha Szalkiewicza: "Sztuka wojny politycznej" oraz "Kandydat. Jak wygrać wybory". 
Tymczasem w dziale "Artykuły" tekst W. Szalkiewicza o kosztach kampanii wyborczych "Niezmiernie drogi prezydent". Zapraszam.
-
7.08.2006
W dziale WYBORY 2006 film PiS-u rozpoczynający kampanię "Obywatel IV Rzeczypospolitej". Zapraszam! 
-
15.08.2006
Narzędziem stosowanym w marketingu politycznym często jest humor. Ulubieńcami drwin Polaków są oczywiście bracia Kaczyńscy. Za oceanem równie duże jeśli nie większe "baty" od prześmiewców dostaje prezydent Bush. 
O zjawisku tym w artykule "Polityczny dowcip" pisze Wojciech Szalkiewicz. Zapraszam do działu "Artykuły".
-
31.08.2006

"Zmieniamy Polskę na lepsze" to tytuł kolejnego spotu Prawa i Sprawiedliwości. Film mozna zobaczyc w dziale WYBORY 2006.
28.08.2006
"Łże-polityce PiS"
mpeg, 5,82 MB
CBA
mpeg, 6,71 MB
Dawno na stronie Marketing w polityce nie było tak ciekawych
materiałów jak dzisiaj. Oto bowiem na swojej stronie internetowej 
Sojusz Lewicy Demokratycznej zamieścił dwa filmy, które są 
świetnym przykładem kampanii negatywnej.
Pierwszy z filmów (ze względu na czas trwania nie są to 
klasyczne spoty tv) nosi tytuł "Łże-polityce PiS" i ma na celu 
wypunktować niedotrzymane przez PiS obietnice wyborcze.
Drugi z filmów - "Centralne Biuro Antykorupcyjne - Policja 
Polityczna PiS" to przedstawienie przez CBA jako prywatnej 
policji braci Kaczyńskich. Filmy możesz ściągnąć klikając 
na obrazki obok. 
-

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2006 WOLSZTYN