-
 Archiwum - marzec 2007
-
-
8.03.2007
-- Dziś chcę przedstawić książkę Marka Kochana "Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach". Mało jest opracowań, które w tak przystępny sposób pokazują, jak posługiwać się językiem mówionym, jak za jego pomocą wywierać wpływ na innych i jak przed tym wpływem się bronić. Więcej o książce w dziale "Książki, które polecam".
-
9.03.2007
Wielu z Czytelników strony pyta o konferencje na temat marketingu politycznego. Spełniając Waszą prośbę w dziale "Konferencje, szkolenia, itp." zamieszczam informacje o konferencjach jakie odbędą się w najbliższym czasie. Najbliższa już 14 
i 15 marca w Kielcach, gdzie mowa będzie o socjotechnice w polityce - wczoraj i dziś.
-
13.03.2007
-- Koniec minionego roku obfitował w wydawnictwa na temat marketingu politycznego. Dziś więc kolejna propozycja lektury - tym razem jest to opracowanie Marka Jezińskiego "Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej". Więcej o książce w dziale "Książki, które polecam".
-
14.03.2007
Dziś proponuję zajrzeć na zaprzyjaźniona stronę www.marketingpolityczny.info, gdzie znajdziecie kolejny, już 5 numer Magazynu "Marketing Polityczny". 
Warto zaznaczyć, iż  miesięcznik 
"Marketing Polityczny" jest już dostępny w interaktywnym katalogu prenumeraty Kolporter SA oraz salonach prasowych RUCH SA na terenie całego kraju w cenie 9,90 zł. Zachęcam do kupna.
-
18.03.2007
W przedostatnim numerze "Przekroju" opublikowany został ciekawy artykuł na temat udziału córek polityków w popularnych programach rozrywkowych i przez to "ocieplaniu" ich wizerunku. Tekst Aleksandry Pawlickiej "Tańce na trampolinie" znajdziecie na stronie "Przekroju" - www.przekroj.pl.
Natomiast w dziale "Artykuły" proponuję nowy tekst o marketingu politycznym. Tym razem to artykuł Krzysztofa Górskiego "Marketing polityczny czyli praktyczna sztuka wygrywania wyborów." Szczególnie interesujący dla początkujących adeptów tej dziedziny.
-
20.03.2007
- Wydawnictwo "Adam Marszałek" znane jest z wielu dobrych książek poświęconych komunikacji politycznej. Wiele z nich prezentowałem już na stronie. Dziś czas na kolejną pozycję. Tym razem jest to książka opisująca przebieg marketingowej kampanii wyborczej przed wyborami parlamentarnymi w Polsce w 2005 r. Książka nie jest najnowsza, ale biorąc pod uwagę fakt, iż wielu z Was często pyta o materiały dotyczące wyborów w 2005 roku, myślę, że okaże się bardzo przydatna.
Szczegóły w dziale "Książki, które polecam".
-
-

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2007 WOLSZTYN