-
 Archiwum - grudzień 2004
-
-
2.12.2004
Witajcie po dłuższej przerwie. Ostatnio stronę nieco zaniedbałem :( , a to ze względu na obowiązki w pracy. Aby wynagrodzić ten przestój wszystkim odwiedzającym witrynę (a jest Was coraz więcej) zapraszam do nowego działu poświęconego kampanii wyborczej w USA w 2004 roku. Zapraszam już teraz jednak dział "Bush-Kerry 2004" uruchomiony zostanie dopiero w ciągu kilku najbliższych dni. 
Teraz natomiast dzięki uprzejmości pana Wojciecha Szalkiewicza, autora książki "Kandydat, czyli jak wygrać wybory" (patrz dział "Książki, które polecam") w dziale "Artykuły" znajdziecie trzy noew i bardzo interesujące teksty jego autorstwa. Dotyczą one roli telewizji w marketingu politycznym, spin doctors oraz meandrów demokracji, czyli jak za wszelką cenę zdobyć głos wyborcy. Polecam!
-
5.12.2004
Polecam dwa ciekawe teksty z magazynu Brief. W ostatnim (listopad, 62/11) numerze czasopisma szczególnie interesujący jest wywiad z Janem Rokitą m.in. na temat popularności  w polityce i kontaktów z dziennikarzami. Polecam także lekturę artykułu Janusza Górskiego - "Uwierz w słowo" na temat wyboru odpowiedniego kroju pisma na plakat. 
-
20.12.2004
Dzisiaj kilka ciekawostek z ostatniej prezydenckiej kampanii wyborczej w USA, czyli zapowiadany dział "Bush-Kerry 2004". Kliknij na baner.
Wkrótce nowości wydawnicze... jest naprawdę co czytać! Ale o tym wkrótce. 
Ze względu na fakt, że dział "Książki, które polecam" bardzo się rozrósł, postanowiłem podzielić go na cześć ogólna i częśc poświęconom kampaniom wyborczym w USA. Zainteresowanych rywalizacją wyborczą za oceanem odsyłam do działu "Ksiązki, które polecam" i poddziału "Jak to się robi w USA?". 
-
22.12.2004
Dzisiaj w dziale "Książki, które polecam" prezentuję pozycję długo przeze mnie oczekiwaną. Jest to drugie wydanie świetnej książki duetu Wiesław Gałązka, Andrzej Krywicki "Nie wystarczy być... czyli od zera do lidera". Szerzej o książce we wspomnianym wyżej dziale. Zachęcam także do odwiedzenia strony Wydawnictwa MAK, nakładem którego ukazała się ta pozycja - http://www.wydawnictwomak.pl
Tam można zamówić książkę.
Strona "Marketing w polityce" jest patronem medialnym książki "Nie wystarczy być... czyli od zera do lidera".
Serdecznie dziękuję autorom książki, a szczególnie panu Wiesławowi Gałązce, za udostępnienie książki do prezentacji na stronie.

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2004 WOLSZTYN