-
 Archiwum - listopad 2002
-
-
6.11.2002
Wybory samorządowe powoli dobiegają końca. Przychodzi czas podsumowania kampanii poprzedzającej wybór lokalnych władz. W dziale "Atrykuły" umieściłem tekst Wojciecha Szalkiewicza - "I po wyborach?!!". Niebawem kolejne artykuły - "Barwy walki, czyli szelmostwa wyborcze" oraz "Ranking brudnych chwytów wyborczych".

P.S. W ostatnich tygodniach, ze względu na moje zaangażowanie w kampanie wyborczą, strona nie była aktualizowana tak często, jak to miało miejsce wcześniej. Obiecuję, że zmieni się to już niebawem... materiałów mam sporo.... zachęcam więc do częstego odwiedzania witryny. 

7.11.2002
Zgodnie z zapowiedzią w dziale "Artykuły" publikuję kolejny tekst Wojciecha Szalkiewicza - "Barwy kampanii, czyli szelmostwa wyborcze". Atrykuł dotyczy niekonwencjonalnych metod walki wyborczej. Polecam! 

15.11.2002
Nowe materiały w działach "Plakat" oraz "Hasło". W pierwszym z nich zamieściłem dodatkowe 3 plakaty Solidarności z kampanii wyborczej 1989 r., natomiast w drugim uzupełniłem hasła wyborcze z lat 1997-2000. Wkrótce kolejne materiały.

17.11.2002
Odwiedzającym dział "Plakaty" polecam galerię, gdzie zamieszczam kolejny plakat A. Kwaśniewskego z 1995 roku.

19.11.2002
Po dłuższej przerwie zamieściłem kolejną propozycję w dziale "Książki, które polecam". Tym razem proponuję sięgnąć po książkę Marka Kochana "Slogan w reklamie i polityce". Więcej o książce w dziale.

20.11.2002
UWAGA! W związku z awaryjnym działaniem dotychczasowego adresu e-mail (wiele listów nie dochodziło) nastąpiła jego zmiana. Proszę piszcie na adres:

mrt@marketingwpolityce.zgora.pl

22.11.2002
Dzisiaj prezentuję niecodzienne wydawnictwo - "Marketing polityczny - przywództwo" Zestaw składający sie z książki i płyty cd-rom wydany został przez Towarzystwo Przyjaciół Nauk Społecznych. Więcej informacji o wydawnictwie oraz możliwościech jego zakupu znajdziesz w dziale "Książki, które polecam".

27.11.2002
W dziale "Gadżety" zamieściłem nowe materiały. Prezentuję książkę (tekst 
w formacie pdf) oraz płytę cd (pliki muzyczne w formacie mp3) wykorzystane 
w kampanii wyborczej Aleksandra Kwaśniewskiego w roku 2000.  Wydawnictwa ukazały się pod hasłem "Dom wszystkich - Polska". 


(C) MACIEJ RATAJCZAK 2002 WOLSZTYN