-
 Archiwum - luty 2003
-
-
1.02.2003
Dzisiaj prezentuje dwa filmy z kampanii wyborczej w USA z 1996 r. Pierwszy z filmów to reklama zrealizowany przez sztab Clintona, w której zarzuca Dole'owi (oraz Gingrich'owi) obcinanie nakładów na opiekę medyczną o 270 bilionów dolarów. Drugi film jest natomiast odpowiedziom Dola na stawiane zarzuty. Spoty pokazują jak zacięta jest walka wyborcza w Stanach Zjednoczonych. Więcej o filmach oraz same filmy w dziale "Spot".

8.02.2003
Dzięki uprzejmości Pani Magdaleny Łań, w dziale "Artykuły" publikuję trzy teksty jej autorstwa. Są to: "Prezydent na druciku", "Kampania wyborcza dzień po dniu, czyli o czym każdy polityk wiedzieć powinien" oraz "Lobbing narzędziem demokracji".

Dwa pierwsze artykuły zostały opublikowane w listopadowym i grudniowym Miesięczniku Brief. Trzeci materiał został napisany na konferencję naukową o UE. Choć ma już kilka lat, nadal jest aktualny - zwłaszcza  teraz, po aferze Rywina sprawa uregulowania lobbingu w Polsce znów jest na czasie. 

Zachęcam do lektury tym bardziej, że p. Magdalena Łań należy do najwybitniejszych polskich specjalistów w temacie marketingu politycznego. Jest jednym z współautorów prezentowanej niedawno książki "Komunikatorzy". Więcej informacji o Magdalenie Łań znajdziecie na końcu prezentowanych artykułów. Zapraszam!

9.02.2003
Zachęcam do odwiedzenia witryny Magazynu Brief - www.brief.pl, gdzie znajdziecie wiele ciekawych informacji na temat marketingu, reklamy i public relations.
Warto także zapoznać się z drukowana wersją Magazynu.
W styczniowym numerze Briefu m.in: "Raport - Marketing sieciowy po polsku", "Historia marki: Nix, nivis, NIVEA", "PR wewnątrz organizacji", "Marketing mobilny", "Reklama zewnętrzna: precyzja przede wszystkim" oraz "Naruszenie dóbr osobistych w reklamie". Polecam! www.brief.pl

15.02.2003
Dzisiaj do działu "Książki, które polceam" trafia bardzo interesująca pozycja. Jest to książka Wiesława Gałązki i Andrzeja Krywickiego "Nie wystarczy być... czyli od zera do lidera". Polecam!!!

23.02.2003
Dzięki uprzejmości pani Magdaleny Łań do "Książek, które polecam" dołączyły dwie nowe pozycje. Są to książki autorstwa profesora Jerzego Muszyńskiego: "Marketing polityczny" oraz "Leksykon marketingu politycznego". Zapraszam do zapoznania się z książkami... naprawdę warto. 
Wkrótce zaprezentuje kolejne wydawnictwa profesora Muszyńskiego.


(C) MACIEJ RATAJCZAK 2002 WOLSZTYN