-
 Archiwum - październik 2002
-
-
2.10.2002
Wczoraj rozpoczął się kolejny rok akademicki. Wszystkim studentom,
a w szczególności tym studiującym marketing polityczny życzę powodzenia.
Dzisiaj natomiast Państwowa Komisja Wyborcza rozlosowała numery list komitetów, które zarejestrowały kandydatów w ponad połowie okręgów wyborczych do sejmików wszystkich województw. Choć chyba najbardziej pożądany numer 1 przypadł Lidze Polskich Rodzin, to wszystkie komitety wydają się być zadowolone. Więcej na ten temat w dziale "Samorząd 2002".

4.10.2002
W dziale "Artykuły" zamieściłem ciekawy tekst Małgorzaty Subotić o kampanii negatywnej: Kampania negatywna to delikatny instrument. Choć artykuł ten ukazał się w "Rzeczpospolitej" dokładnie dwa lata temu, nadal pozostaje aktualnym. Polecam!

8.10.2002
Dział "Książki, które polecam" wzbogacił się o kolejną pozyję - książkę Elżbiety Szwaczko "Sukcesor". Jest to książka nietypowa, gdyż w nietypowy i kontrowersyjny sposób przedstawia "portret medialny" Aleksandra Kwaśniewskiego.
Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Adam Marszałek - www.marszalek.com.pl

14.10.2002
Moje zaangażowanie w trwającą kampanie wyborczą powoduje, że strona nie jest aktualizowana tak często jak dotychczas. Przepraszam i obiecuję, że niebawem strona ponownie nabierze rozpędu.
Tymczasem dzisiaj w dziale "Książki, które polecam" prezentuję kolejną książkę - pracę zbiorową pod red. Ryszarda Paradowskiego i Piotra Załęckiego - "Kulturowe instrumentarium panowania". 
Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Adam Marszałek - www.marszalek.com.pl

22.10.2002
W dziale "Artykuły" zamieściłem dość stary (1997 r.) tekst Jerzego Sławomira Maca oraz Zofii Stachury pt. "Jak wygrać wybory. Kampania reklamowa." Na pewno informacje w nim zawarte przydadzą się wielu z Was. Zapraszam do lektury.

23.10.2002
Pora na kolejny film wyborczy. Tym razem jest to klasyk gatunku reklamy negatywnej - "Willie Horton", wyprodukowany w 1988 roku przez zwolenników George'a Busha. Więcej o filmie oraz sam film w dziale "Spot". Zapraszam!

25.10.2002
Mało osób wie, że podzas prezydenckiej kampanii wyborczej 2000 roku pojawiła się ciekawa gra, a właściwie gierka wykonana w technice Flash. Mowa o "Gladiatorach współczesności". Więcej o grze oraz sama gra w dziale "Gadżety". Zapraszam!
Grę "Gladiatorzy współczesności" wykonała TATANKA S.A. (www.tatanka.pl)
dla "E! Entertainment ZONE POLSKA" (www.e-zone.pl)


(C) MACIEJ RATAJCZAK 2002 WOLSZTYN