-
 Archiwum - sierpień 2004
-
-
15.08.2004
Choć trwają jeszcze wakacje już teraz zaczynamy powakacyjną aktualizację strony. Na początek ciekawy artykuł na temat tzw. "czarnego PR", czyli kampanii negatywnej. Tekst wydrukowała Gazeta Polska, a przeczytać możecie go w dziale "Artykuły".
-
Wkrótce natomiast nie lada gratka dla zainteresowanych kampaniami wyborczymi w USA, a ściślej mówiąc ich telewizyjną częścią. Pojawił się oto zestaw dwóch płyt cd-rom z olbrzymią ilością ponad 400 telewizyjnych spotów wyborczych z USA z lat 1994-2004. Szczegóły wkrótce!
-
16.08.2004
Ponownie zapraszam do działu "Artykuły" gdzie zjadziecie tekst Krzysztofa Mirończuka "Język giętki" z Magazynu POLITYCY.
-
22.08.2004
Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj prezentuje nie lada gratkę, szczególnie dla osób intersujących się walką wyborczą w USA. Oto dwie płyty cd-rom zawierające ponad 400 telewizyjnych spotów wyborczych z USA. Materiał obejmuje lata 1994-2004. Są tu więc m.in. "reklamówki" z prezydenckich kampanii wyborczych 2000 r. i 2004 r., reklamy prawyborcze z tych lat oraz gubernatorskie i senatorskie reklamy wyborcze.
Jakościowo filmy prezentują się dobrze - część z nich dostępna jest w formacie MPEG, AVI a część w RealMedia.
Zestaw zamówić można w sklepie na stronie:
http://www.korespondent.pl
Pozycja warta posiadania, a dla zainteresowanych kampaniami wyborczymi w USA obowiązkowa!!!
A dla uzupełnienia polecam artykuł z nowego numeru "Przekroju" (nr 34, 22 sierpnia 2004 r.) "Drugi prezydent gratis" Marcina Fabjańskiego. Tekst dotyczy obecnej kampanii wyborczej. 
"W pojedynkę ani John Kerry, ani John Edwards nie zdołaliby zagrozić Bushowi. Dlatego Demokraci promują ich jako dwupak. I sprzedają metodami z supermarketu".
Polecam lekturę... do kiosków! :)
-
26.08.2004
W dziale gadżety piosenka wyborcza Mariana Krzaklewskiego z kampanii prezydenckiej 2000 r. Zapraszam! Wkrótce nowości wydawnicze.

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2004 WOLSZTYN