| Wstęp i Nowości | Marketing polityczny | Badania marketingowe |
| Wygląd zewnętrzny | Przemówienie | Wywiad | Prasa | Telewizja |
| Spot | Od dzwi do drzwi | Slogan | Plakat | Ulotka | Logo |
| Gadżety | Internet | Prawo wyborcze |
| Artykuły | Książki, które polecam | Ciekawe strony | Filmy |
| Konferencje, szkolenia, itp. | O mnie | Napisz |
-
 Od drzwi do drzwi - kontakt bezpośredni
-
Zdaniem wielu specjalistów od marketingu politycznego najbardziej skuteczną metodą pozyskiwania sympatii wyborców jest chodzenie "od drzwi do drzwi" i bezpośredni kontakt z ludźmi. 
Zaznaczyć należy, że istotne jest nie tylko samo pokazanie się wyborcom. Podczas takich odwiedzin trzeba wsłuchać się w problemy, o których mówią ludzie.
Decydując się na tego typu forme zdobywania poparcia pamietaj, że twoja ewentualna wizyta nie powinna być zaskoczeniem dla wyborców. Dobrze jeśli uprzedzisz ich o swojej wizycie listownie lub telefonicznie.
Udając się z wizytą nie zapomnij zaopatrzyć się w: identyfikator, materiały propagandowe, skrócony program oraz wizytówki, które zostawiasz w odwiedzanych domach.

Podczas samej wizyty staraj się przekonać wyborców, że przyszedłeś nie po ich głosy, lecz aby zorientować się w problemach lokalnych.

Pamiętaj również o tym, że warto jest odwiedzać osoby "niezdecydowane", natomiast wizyta u wyborców będących twoimi zdecydowanymi zwolennikami jaki i zdecydowanymi przeciwnikami ma mniejsze znaczenie. Ci pierwsi i tak na ciebie zagłosują, natomiast tych drugich zapewne i tak nie przekonasz.
 

Opracowane na podstawie materiałów prezentowanych na stronie.

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2002 WOLSZTYN