--
Spis treści

Słowo wstępne 

Leszek Sobkowiak
Marketing polityczny: kryzys czy pragmatyka?

Marek Jeziński
Kryzys marketingu politycznego i jego kontekstowe uwarunkowania 

Mariusz Kolczyński
Marketing polityczny w Polsce – w poszukiwaniu utraconej dynamiki rozwoju 

Teresa Sasińska-Klas
Kryzys marketingu politycznego a zarządzanie jakością

Robert Wiszniowski
Deficyt e-marketingu rządowego w Polsce

Tomasz Goban-Klas
Kryzys marketingu politycznego czy kryzys mediów?

Agnieszka Kasińska-Metryka
Kryzys komunikacji wyborczej?

Przemysław Żukiewicz
O wpływie działań marketingowych na komunikacyjny kryzys przywództwa politycznego 

Michał Jacuński
Zautomatyzowane narzędzia badawcze w marketingu politycznym: w poszukiwaniu warsztatu badawczego politologa 

Kazimierz Kik
Marketing polityczny w służbie partii politycznych: droga donikąd 

Bartłomiej Biskup
Doradca polityczny. Skuteczny komunikator czy hochsztapler? 

Dorota Piontek
Strategie komunikacji wyborczej: strategia rozrywki

Marzena Cichosz, Monika Wichłacz
Dylemat rozstrzygnięty? Wygrywa Mr. Hyde... 

Wojciech Peszyński
Efektywność strategii personalnych w polskich wyborach do Sejmu w 2011 roku 

Bibliografia 


(C) MACIEJ RATAJCZAK 2013 WOLSZTYN