| Wstęp i Nowości | Marketing polityczny | Badania marketingowe |
| Wygląd zewnętrzny | Przemówienie | Wywiad | Prasa | Telewizja |
| Spot | Od dzwi do drzwi | Slogan | Plakat | Ulotka | Logo |
| Gadżety | Internet | Prawo wyborcze |
| Artykuły | Książki, które polecam | Ciekawe strony | Filmy |
| Konferencje, szkolenia, itp. | O mnie | Napisz |
-
 Ulotka wyborcza
-
Ulotka jest najtańszą i zapewne dlatego najbardziej rozpowszechnioną formą drukowanej reklamy politycznej. Ta popularność często jednak wpływa na to, że za jej pomocą kandydaci chcą przekazać bardzo dużą ilość informacji. To najpowszechniejszy błąd popełniany przy redagowaniu ulotek. Pamiętaj więc, że aby odnieś zamierzony efekt ulotka powinna zawierać tylko najbardziej istotne informacje, takie jak:
- logo partii, wizerunek kandydata, 
- slogan, hasło wyborcze,
- hasła programowe (nie więcej niż 3-4),
- informacje adresowe.

Jeżeli zabraknie któregoś z wymienionych elementu ulotka straci wiele na swojej sile oddziaływania i informowania.

Ważne jest aby ulotka była dobrze wydana - wydrukowana na dobrej jakości papierze. Nie może być to oczywiście reklama czarno-biała. Wręcz niedopuszczalne są ulotki w postaci czarno-białych kserokopii .Wprawdzie tego typu reklama zwraca uwagę odbiorcy na bardzo krótki czas, jednak wrażenie jakie wywoła pozostaje bardzo długo. Nie oszczędzaj więc na ulotkach.
Graficznie ulotka powinna być wykonana w stylu takim jak plakat wyborczy oraz reklamy zamieszczane w prasie.
 

Opracowane na podstawie materiałów prezentowanych na stronie.

(C) MACIEJ RATAJCZAK 2002 WOLSZTYN